Menü
Idegen nyelven ügyfélszolgálati ügyintéző
vissza »
Munkavégzés helye: Home Office / Iroda
Órabér: 1000 Ft/óra - 1300 Ft/óra
Munkaidő: Legalább napi 4 órában
Munka gyakorisága: Folyamatosan

Leírás:


Aktív státuszű nappali tagozatos diákok számára!



Angol, angol és német, valamint angol és francia nyelven beszélő nappali tagozatos diákokat keresünk megbízó partner cégünkhöz. Mindemellett szükség lehet még angol és olasz, angol és spanyol nyelvtudású diákra is.

 

 

A legtöbb diákmunka esetén van lehetőség  jelenléti és távmunkára.

Távmunka esetén rendelkezni kell az alábbiakban felsoroltakkal:

 

1. Vezetékes internet-kapcsolat (nem adatkorlátozott / vezeték nélküli wifi)

2. Korlátlan internethozzáférés

3. 40mbps+ sebesség

4. LAN kábel

5. Otthoni munkavégzésre alkalmas környezet (csendes /elkülönített irodahelység / stb.)

 

 

A pozíció összefoglalása:

 

Ügyfélszolgálati ügyintézőként elsősorban a feladatod a bejövő hívások fogadása, a technikai segítségnyújtás és az e-kereskedelmi értékesítés utáni szolgáltatás telefonon, chat-en és/vagy e-mailen keresztül. Információt kell átadnod a termékekről és szolgáltatásokról, besegíteni a megrendelések és visszaküldések feldolgozásába, valamint  válaszolni az ügyfeleknek.

 

 

Az ügyfélszolgálati képviselő egy olyan szerepkör, amelyben hatékonyan segít az ügyfeleknek, rugalmasan megoldja a problémákat és bízik a hibaelhárításban. Megvizsgálja, ha nincs elegendő információ az ügyfelek panaszainak megoldásához. Ugyanakkor türelmes, empatikus és nagyon jól kommunikál. Az ügyfélszolgálati képviselő legalább rendelkezik alapvető számítógépes ismeretekkel és képességgel.

 

Az alább felsoroltak közül valamelyik nyelvtudással/nyelvtudásokkal (mind írásban, mind szóban legalább B2 szint) rendelkező diákokat keresünk:

 

- Angol

- Angol és Német, 

- Angol és Francia,

- Angol és Olasz,

- Angol és Spanyol

 

 

Tréning: 

 

A tényleges munkába állást egy tréning előzi meg, mely 2 hét időtartamot vesz igénybe (Home Office-ban történik, hétfőtől-péntekig általában délután)

 

 

Tréning után elvárt munkaidő: 

 

legalább 20–24 óra / hét


Az alábbi időtartamban egy alkalommal legalább 4 órát el kell vállalni:

 

Nappali időszak (hétfőtől-vasárnapig reggel 8 és 20 óra között)

Nappali és éjszakai időszak (hétfőtől-vasárnapig 15:00 és 06:00 között).

 

A hallgatók általában rugalmasan elkészíthetik saját beosztásukat

 

Angol, angol /francia hallgatókat alkalmaznak, mind a NAPPALI (hétfőtől vasárnapig 8:00 - 20:00 óráig), mind az ÉJSZAKAI MŰSZAKBAN (hétfőtől vasárnapig 3: 00 - 6: 00 óráig).

Az angol/német diákok csak NAPPALI MŰSZAKBAN dolgoznak.

 

 

Bérezés:           

Angol nyelvű feladatvégzésnél 1000 Ft / óra

Kettős nyelvtudásnál 1300 Ft / óra


Éjszakai műszakban 22-6 óráig tartó időszakban + 15 % éjszakai pótlék!

 

 

 

A diák feladatai:

 

 

• Felelős az ügyfélszolgálat és az ügyfelek és partnerek technikai támogatással kapcsolatos kérdéseinek kezeléséért

 

• Azonnali, megbízható és pontos információt szolgáltasson az ügyfeleknek, miközben hatékony kommunikációt biztosít az ügyfél üteméhez és technikai színvonalához igazodva

 

• Segítse az ügyfeleket a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos információkkal, a tréningen ismertetett releváns híváskezelési protokollok használatával

 

• Felelős a kapcsolattartás időben történő biztosításáért, a legmagasabb minőségi szint fenntartása mellett minden ügyfél-interakció során

 

• Segítse az ügyfeleket, vagy továbbítsa a szolgáltatással kapcsolatos kérdéseket a megfelelő osztályhoz az ügyfél folyamatainak és eljárásainak megfelelően

 

• Biztosítsa az adatvédelmi és biztonsági irányelveinek betartását

 

• Pozitív kommunikáció a csapat tagjaival, az ügyfelekkel és más partnerekkel

 

Jelentkezéskor kérlek csatolj egy fényképes önéletrajzot, illetve az üzenet részbe írd le, hogy mikortól tudnál dolgozni és mely nyelven tudnál vállalni a munkát! 

Jelentkezés az állásra

Töltsd fel önéletrajzodat és motivációs leveledet! Több munkánknál is feltétel lehet!