Nyitvatartási idő: hétfő-péntekig: 10-15 óráig
4025 Debrecen, Miklós utca 16.
Leírás:
Ennek a pozíciónak az a célja, hogy telefonos segítséget nyújtson az ügyfeleknek Európa egyik legnagyobb olcsó tarifájú légitársaságának. A sikeres pályázó szorgalmas, energikus, önmotivált, természetes képességgel rendelkezik a problémamegoldásban, miközben megőrzi lelkes és elkötelezett hozzáállását.
Az angol nyelvtudás elengedhetetlen, mind írásban, mind szóban.
Képzés: 13 munkanap
Munkaidő: minimum 4 óra / nap, legalább heti 20 óra
Az ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: hétfőtől péntekig 07:00 és 22:00 között
Szombat: 9-19
Vasárnap: 10-19
Tréning:
A képzés 13 munkanapot vesz igénybe. (A hallgató csak 2 képzési alkalomból maradhat el, de a tréning ütemterve bármikor módosítható.) A sikeres (min. 85%) záró értékelés elvégzése után a hallgató igazolást kap, amely lehetővé teszi számukra, hogy a Ryanair telefonos ügyfélszolgálatánál dolgozhasson.
FELADATOK:
• Repülési foglalások feldolgozása
• Hatékonyan válaszoljon az ügyfelek kérdéseire
• Oldja meg az ügyfelek panaszait
• A megkereséseket telefonon, vagy chaten keresztül intézheti
• Bizonyos szintű tapasztalat után speciálisabb ügyfélszolgálati feladatokat is végezhet, hogy segítse az ügyfeleket összetett problémákkal
Alapvető képességek:
• Folyékonyan beszél angolul szóban és írásban
• Kiváló telefonos kommunikáció
• Ügyfélközpontú és kiváló ügyfélkezelési ismeretek
• Hatékony írásbeli és szóbeli kommunikációs készség
• Hatékony szervezési képességek
• Nagy figyelem a részletekre
• Proaktív hozzáállás
• Rugalmasság és alkalmazkodási képesség a változásokhoz
Előny, de nem feltétel:
• Folyékonyan beszél egy második európai nyelven
• Korábbi ügyfélszolgálati tapasztalat angol nyelvterületen